ربنا طبطب على قلبي من خلالها.. وأول ما شوفتها حصلت حاجة رباني

شارك هذه المقالة مع أصدقائك!

شكرا على قرائتكم خبر ربنا طبطب على قلبي من خلالها.. وأول ما شوفتها حصلت حاجة رباني

تحدث الفنان محمود عامر عن زوجته الجديدة بعد مرور يوم واحد فقط على زواجهما، وذلك خلال لقاء له ببرنامج الستات ميعرفوش يكدبوا، المذاع عبر شاشة تلفزيون قناة سي بي سي.

تصريحات محمود عامر عن زوجته الجديدة

وقال محمود عامر في تصريحاته التي رصدها موقع تحيا مصر: الحب مفتاح الفرج عشان كدا ربنا رزقني بالعروسة الجميلة بنت الناس بنت الأصول رشا فرج، هي كانت زي أي بنت مترددة، خصوصا أن مفيش تاريخ جامد إذا كان معرفة سنة أو سنتين، دا في معدل خمس شهور أو ست شهور، وبمجرد ما أنا شوفتها حصل حاجة كدا رباني، زي سهم كيوبيد كدا رشق جوا القلب وكان النصيب، وأهم حاجة يكون في تفاهم وجنب التفاهم دا رضا، ربنا سبحانه وتعالى هو اللي طبطب على قلبي من خلالها، أنا عرفتها في مرحلة من حياتي شديدة الصعوبة، لقيت إنسانة قل وجودها في هذا الزمن.

محمود عامر وزوجته

زوجة محمود عامر الجديدة عنه: يتقال عليه سيد الرجالة

ومن جانبها حرصت زوجة محمود عامر الإشادة بزوجها، فقالت: طبعا بحكم شغلي كأخصائي نفسي وإرشاد أسري كان بيستشرني في موضوعه والضغوطات اللي كان مر بيها لحد ما حصل تعارف وحصل لينك بيني وبينه، كنت زي أي بنت في الموقف دة بتخض طبعا وفرحت وكنت متلغبطة بس طبعا في الأول وفي الأخر كنت مبسوطة جدا، احنا نعرف بعض بمنتهى الأريحية من البداية، محمود يتقال عليه سيد الرجالة بسبب طيبته وحنيته وحبه للخير.

محمود عامر وزوجته

أخر أعمال محمود عامر

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال الفنان محمود عامر مسلسل المداح الجزء الثالث الذي تم عرضه عبر شاشات التلفزيون المختلفة في شهر رمضان الماضي لعام 2023، وكانت تدور أحداثه في إطار تشويقي رعب، بعد ساعات من ولادة طفله، يجد صابر المداح نفسه على وشك خوض حرب جديدة مع الجن، حيث يشكل ابنه خطرًا كبيرًا على حياة صابر ومن حوله.

وشارك في بطولة المسلسل عدد كبير من النجوم والنجمات، منهم: حمادة هلال، هبة مجدي، محمد رياض، خالد سرحان، دنيا عبد العزيز، محمد عز، سلمى أبو ضيف، وغيرهم، والمسلسل من تأليف أمين جمال، ووليد أبو المجد، ومن إخراج أحمد سمير فرج.

‫0 تعليق

اترك تعليقاً